Nbg_26 YelizDmr evet, doktor tavsiyesiyle meme+mamaya başladık ama değişen bir şey yok 🙈 şükür sağlıklı ☺️
Milamoms Humeyra6554 normalde 37 haftadaydik ama karnımda 32 haftalık kalmıştı o yüzden suni sancıyla normal doğum kararı aldık gelişim geriliği var diye olmadı sezeryanla oldu