YelizDmr 36 haftalık doğdu kızım 2150 gramdı. Şu an 4 aylık. 3. ay kontrolünde 5600 gramdı bakalım bu ay ne kadar aldı çok merak ediyorum. Zayıf çocuk her zaman daha çabuk toparlar kendini diyorlardı öyle de oldu.
Nbg_26 YelizDmr sabah tarttım, 5825 g çıktı 🙈kızım çok hareketli, uykuda bile eli kolu sabit durmuyor o yüzden de inatla kilo almıyor 😢
Merve_gcl Humeyra6554 37+4 te 2490 gr doğdu 3 ay 10 günlükken 4800 oldu çok şükür ilk iki ay çok kötüydü ama toparlanmaya başladı buradaki 2 aylık bebeler 7-10 kilo canım boşver takılma sağlıkları yerinde çok şükür
Papatyaseverr Humeyra6554 33. Haftada 1830 gr doğdu şükür kısa sürede toparladık 1 yaşındayız 11 700 gr olduk
Milamoms Humeyra6554 aynı doğmuş benim kızımda 2480 Gr doğdu şuan 9 kilo 11 aylık zaten doğduğunda doktor yasitlarini yakalaması 1 buçuk yaşını bulur demişti ama persentil tablosu altında olmadığı için kilosunu hiç sorun etmiyorum
BARTUMOM Humeyra6554 yeğenim 34 haftalık 2500 gr doğdu şimdi 40 günlük 4500 gr olmuş küçük doğanlar daha çabuk topluyor kendini merak etmeyin önemli olan sağlıklı olması
htceee98 Humeyra6554 36+1 de 2825 kilo ile doğdu.hastaneden çıkarken 2640 ile çıktık.2 aylıkken 4900 dü yarın 3 ay aşısına gittiğimizde kilosunu öğrenicem.
incitanemmm Esra09 bebim kizimda ayni kiloda dogdu 7 aylik 7300 henuz masallah iyi toparlamis bebeginiz her bebek ayni olmuyor iste
nurus91 Humeyra6554 38 haftada 32 haftaya uyumlu olarak doğdu gelişim geriliği vardı plasenta yaşlanmasndan ötürü. 48 cm 2800 doğdu. Şu an 14 aylık 11 kilo 76 cm
Prenses_annesi22 Humeyra6554 37 haftaydım kızım 1 hafta geri 36 hafta+2 gün dü 2 gün sunı sancıyla bekledım sezeryan oldum 2020gr 46cm doğdu kızım.çok şükür suanda 4ay 17 günlük hiç kilo kaybı olmadı 5030du mart 8 de 29unda birde kontrolümüz var bakalım 🤗