zeynomiiniik bizde iç içe olan kutularla oynuyoruz ben kule yapıyorum o heycanla bekliyor hadi yık oğlum diyorum yıkıyor, yürüme arkadaşımdaki legolarını yerlerinden atıyorum beni izliyor, küçük topumuzla oynuyor, kamyon arabası var onda ileri geri yapmayı öğrendi üstüne biniyor yapıyor,