Zeynep3000
Canım kilo kalori dengesiyle alakalı bir durumdur. İhtiyacın olan kaloriden az aldığın sürece kilo vermeye devam edersin. Ne kadar az kalori alırsan o kadar hızlı kilo verirsin. Tatlı ekmek bisküvi çikolata çok kalorili olduğu için alman gereken kalori limitini hemen doldururlar, o yüzden genelde yasak olurlar diyette. Halbuki aç kalmak yerine sağlıklı beslenip kalori dengesine dikkat edersen aslında kendini hiçbirşeyden mahrum etmeden de kilo verebileceğini görürsün. Yetişkin bir kadının günlük kalori ihtiyacı yaklaşık 2000 kalori kadardır, bu kalorinin altında yersen bir sağlık problemin yoksa kilo vermemen imkansızdır, bir paket çikolata 200 kalori kadar canım, gün içinde yediğin miktarı ayarlayarak bir çikolata tabiki yiyebilirsin. Ben şuan kilomu koruyorum mesela, o gün çok az yediysem kalori açığımı kapatmak için çikolata yerim ☺️ Bir çikolata ya da bir dilim ekmek ya da bir tane bisküvi, bi tabak kabak tatlısı 1 dilim pizza vs tek başına asla kilo aldırmaz, bu yiyecekler kaçamak için yenen yiyecekler değildir, her şeyden Yeterince yersen asla kilo problemin olmaz. Lütfen aç gezme, lütfen kendini bu kadar kısıtlayıp böyle güzel tatlardan kendini mahrum bırakma. Anahtar kelime “yeterince” yemek. Şimdi gidip güzelce, kalori nedir, kilo nedir, kiloyu yapan yapmayan nedir, bu işin fiziğini kimyasını güzelce araştır öğren, bu işin mantığını güzelce öğren, hiçbir tattan mahrum kalmadan güzelce kilolarını verip mutlu mesut yaşa. Başarılar diliyorum ☺️☺️😘