Merhaba hanımlar ben kendimce diyet yapıyorum zayıflamak istiyorum 15 kilo fazlam var. ekmek ve tatlı hiç yemiyorum 3 litre su içiyorum. Ama bazen canım çok tatlı ve ekmek çekiyor. Sadece minik bi lokma alsam diyetim bozulmuş olur mu. Sizler böyle minik kaçamaklar yapıyor musunuz. Gerçekten çok dikkat ediyorum sadece arada tek Bi bisküvi veya çay kasiginin ucuyla sarelle almak kilo vermemi zorlaştırır mi. 15 gündür neredeyse aç dolaşıyorum.