nur_eayni_h zarifbirhanim teşekkür ederim bir bakayım☺️ Ayrıca model olarak daha güzel bu diğerinden☺️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi zarifbirhanim https://www.tozlu.com/kusakli-kol-lastikli-kadin-elbise-435719?_sgm_campaign=scn_5b0776c849e50000&_sgm_source=435719&_sgm_action=click buda çok hoş ☺️ https://www.tozlu.com/gomlek-yaka-on-dugmeli-cicek-baskili-kadin-elbise-435716
Sinem-1 zarifbirhanim o yüzden daha bol daha kilolu gösterir o yüzden tam bedenini almanı tavsiye ederim bende salaş giyiyorum ama benim ne kilom belli oluyor ne başka bişe uzun olduğumdan 😅 Sen kiremiti al o güzel 😇
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi zarifbirhanim Modeli hoş değil ben beğenmedim sen bilirsin. Renk olarak mavi yaz için daha güzel sanki. Açık kahve olsaydı daha güzel olabilirdi. ☺️ Feracelimisin sen?
zarifbirhanim Mavinin bir degisik modeli var bende duruşu bu şekilde kemerli. Modeli beğendim ama eşim onun rengini beğendi. Diğerinde rengini beğendim ama modelinde emin olamadım