HonKiPonKiDoNiNo zarifbirhanim Kesinlikle kahve olan, siyahtan sonra bence en asil renk 😍 toprak tonlarini cok severimde 🙈
zarifbirhanim HonKiPonKiDoNiNo Mavi olanin modelinde kahve olsaydı hiç düşünmez alırdım. Birinin modelini çok beğendim diğerinin rengini
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi zarifbirhanim Heh iyi o zaman. Kahve olan da çok hoş ama modelini sevmedim. Bir de önümüz yaz mavi iyidir. 🌸
HonKiPonKiDoNiNo zarifbirhanim Kahvenin kombini gozumun onune geldide haki ve kemik rengiyle muhtesem olur 👌 maviyi sevmedigim icin belki de 🙈
zarifbirhanim AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kahve olanda ince yazlik kuzu. Bende modelini değil ama rengini çok beğendim onun. Diğeride hoşuma gitti ama eşim sevmemiş
zarifbirhanim HonKiPonKiDoNiNo esimde mavi olanın rengini beğenmemis ama modeli çok hoşuma gitti diğerinin rengini de çok beğendik. Ah keşke ikisinide alsam 😃
Deletedmom_36 zarifbirhanim mavi olanin rengini digerininde modelini begendim☺️☺️Neyse maviyi seciyorum cunku benim herseyim mavi esim hergun ayni seyleri giydugimi saniyor bu yuzden😅
Sinem-1 zarifbirhanim kiremit rengi olan çok hoş bence onu al mavi biraz kaba ama diğeri toplu duruyor 😇
zarifbirhanim Sinem-1 Doğumdan sonra heryerimde fazladan yağ var o toplu olsa nolur ben toplu değilim ki bende rengini çok beğendim. Dönüp dönüp rengine bakıyorum. En sevdiğim renk 😃😃
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi zarifbirhanim Modeli hoş değil ben beğenmedim sen bilirsin. Renk olarak mavi yaz için daha güzel sanki. Açık kahve olsaydı daha güzel olabilirdi. ☺️ Feracelimisin sen?
Sinem-1 zarifbirhanim o yüzden daha bol daha kilolu gösterir o yüzden tam bedenini almanı tavsiye ederim bende salaş giyiyorum ama benim ne kilom belli oluyor ne başka bişe uzun olduğumdan 😅 Sen kiremiti al o güzel 😇