bugrasmomy uykuya geçişte ne kadar zorlanırsa sonraki uykuya geçiş o kadar zor oluyor. En azından benim kendi bebeğimdeki tecrübem bu şekildeydi. Ben özellikle uyanık kalabileceği saate dikkat ettim. Şu an 1,5 saat max 2 saat uyanık kalabiliyor. Zaten huysuzluğundan mızıldanmasından anlıyorum artık. O saati kaçırmamaya çalışıyorum. Uyuturken ayakta sallıyorduk normalde. Gündüz hala öyle uyuyor (bazende kucakta pışpışla) ama gece asla ayakta sallanarak uyumuyordu çok ağlıyordu. Bende yöntemi değiştirdim uyku rutini yaptıktan sonra uyku tulumunu giydiriyorum. Bir müzik listemiz var spotify da onu açıyorum. Son mamasını içiriyorum müziği açtıktan sonra. Maması bitince sarılıyorum yanında yatıyorum pışpış diyorum uykuya dalana kadar. 15 dk geçmeden dalmış oluyor. Mama içerken (emzirenler emzirirken tabi) müzikle mayışmış oluyor o yüzden ağlamıyor diye düşünüyorum. Bir haftadan fazla oldu bu şekilde uyutuyorum. Gece uyandığında da aynı şekilde mamasını veriyorum müziği açıp mama bitince uyuyakalıyor tekrar. Gece uykusu için ben böyle çözüm buldum