Ben 56 kilo ile hamile kaldım 74 dogurdum 76 ya kadar çıktım şuan 72 yim diyet yapam çünki bebegim.8 aylık o büyüsün öle baslıycam diyete bende evde leslie yapa bilirsin mesela porsiyonlarını küçült öle öle farkederain bak söyliyeyim ben çok takmıyorum kiloyu sahsen önceligim kızım diye düşünüyorum kilo vermek için emzirdigim için