Aysenurkd yenidoğduğunda daha hastanedeyken oda çok aşırı sıcaktı taburcu olacağımız gün tıkanıklık yaşayınca hemşire hemen kucağına alıp o uygulamayı yaptı biraz rahatlamıştı ama uyardı bizi daha çok küçük siz yapmayın prof. biri yapmalı demişti. Yani 2 günlük bebeğe yapıldıysa şuandada yapılabilir diye düşündüm