Merhaba arkadaşlar oğlum 4 aylık burun temizliği için şimdiye kadar otribebe kullanıyorduk her banyo sonrası. Ama son zamanlar okuduğum şeylere baktığımda aspiratör tarzı temizleyicilerin burun dokusuna zarar verdiği yazıyor. Hatta instagramda bir doktor kendi burnunuzu o şekilde çekin verdiği rahatsızlığı farkedince bidaha bebeğinize yapmayı aklınıza bile getirmeyeceksiniz diye birşey paylaşmıştı. Sizler nasıl temizliyorsunuz fizyolojik veya süt sıkmayla içindeki kuruyanlar aspiratörle çekmeden gelmiyor aspiratör de artık kullanmak istemiyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum başka yöntemler deneyen varmı