Mavisu19 Ebrcrkc evet canım geçti şükür, 7gün antibiyotik tedavisinden sonra tekrar tahlil yapıldı negatif çıktı. Tabi tekrarlanmaması önemli, alt temizliğine dikkat ediyorum. Sizin de geçer endişelenmeyin❤️
Ebrcrkc Mavisu19 bize şurup olarak antibiyotik verdi 3 gün kullanicaz bakalım geçer inşallah ya .peki neden oluyormuş doktor size söyledi mi yani alt temizliğine zaten veriyoruz gerekli onemi
Mavisu19 Ebrcrkc kız bebeklerde oluyor dedi, bir neden söylemedi. Kakası filan bulaşıyor ya ön tarafa ben ona bağlıyorum. Başka bir neden bulamıyorum açıkcası