nartanemm Merhaba, benim oğlumda bukadar olmasada bağımlıydı ve yemekte yemiyordu meme emdiği için sürekli emmek istiyodu kilo alamıyodu bende çareyi gündüz emzirmeyi kesmekte buldum şimdilik. Annemlere gitmiştim ev kalabalıktı ablamın kızları falanda vardı hep kafasını dağıttık emmek istediğinde annecim sadece uyurken emiliyo dedim sonra bi şekilde ilgisini dağıttık oyun oynadı kızlar falan iki güne çok kolay bi şekilde gündüz emmesini bıraktı. Şimdi yalnızca öğlen uyurken bir de gece uyurken emiyo tabi gece kalktıkça emiyo sıkta kalkıyo ama gündüz en azından rahatladım. İki yaşına kadar böyle götürüp bi şekilde geceyide keseceğim.