Aymiraaa geçmiş olsun canım Allah şifa versin inşallah bnde oglum 1 buçuk yaşındayken yaşadım bunu telefonla konuşuyordum kendine zarar vermesin diye kucağıma aldım mutfakta arkamı donmemle kaynayan çaydanlığı tutup çekmesi bir oldu bacağı yandı bnm kolum yandı hastaneye götürdüm plastik cerrahiye götürün dediler götürdüm aynı şekilde dört beş farklı krem 15 günde iyileşti çok şükür izi kaldı biraz ama ben yanan bacağının olduğu kısımdan pijamalarini kesip öyle giydiriyordum sargı beziyle açılan yerleri kapatın sarı su akıyor oralardan bide bunun vicdan kısmı var insanın vicdani sızlıyor ama kimse kendi canına bunu bilerek yapmaz o yüzden vicdan yapmanıza gerek yok çocuğunuzla ilgilenin ona odaklanın inşallah en kısa sürede iyileşir