Kaansmommy teşekkürler bacağında açık kalan yeri kapatacağım ama belindede ufak bi yer yandı koyu kırmızı renkte hatta hemşire pansuman yaparken 2.pansumana gerek bile kalmayabilir dedi beli için ama şu an orası açık bant tutmuyor soyulma yok orasında iz kalırım illa kapatmalımıyım acaba