Elcineymen Doğumu itibariyle her iki göğüsümü sırayla verdim bi sorun yoktu 3 4 aylıkken birden sağ göğüsümü almadı ağladı her emzirmek istediğimde haliyle sola devam ettik ve sağ göğüsüm küçüldü yaşayan var mı ne zaman düzelir hala emziriyorum 9 aylık
Aybk Elcineymen bende kanadığı için 10 günlük falandı tek gögüs e geçtim şuan 4 aylıgız günde 1 kere emziriyorum o gögüs ten ama diğerine göre evet çok küçük kaldı ve düzelmedi
jotorofikgadin Elcineymen bende de aynı sorun var biri diğerinin yarısı kadar sanırım emmeyi bırakınca diğeri de küçülunce düzelecek
Ahsenim Elcineymen benimde sol göğsümü emmiyor 3 aylığız 1 aydır emmiyor sagiyorum uykuluyken emiyor sdece
Elcineymen Durukubra aaa hiç öyle düşünenemiştim emzirmeyi kesince aynı boyuta gelir diye tahmin etmiştim 😑
Elcineymen Ahsenim bende uykuluyken veriyordum sadece sonra onu da bıraktı emmeyip ağlıyodu mecbur önür göğüse
NurR Elcineymen benmde reddetmişti o aylarda ama sonra aldı tekrar sizin almadığı tarafta süt bittimi tamamen nasıl oldu ondan mı küçüldü yani
Elcineymen NurR yok canım almadı benim bidaha bende sağıp isteyenlere gonderdim ama emmekle sağmak hiç bir değil sonradan sağmayı da bıraktım şimdi hala sütüm var ama diğer göğüsüm gibi şiş değil 🙃🙃😂
Ahsenim Elcineymen neden emmezler acaba demekki ondan küçük benimde sol göğsüm ama süt dolunca sertlesiyo ve ağrı yapıyor
Gizemmyigit Elcineymen bebeğim 2 aylıkken sağ göğsümden az emmeye başladı sütüm azalmıştı hatta, inat ettim her defasında önce sağı veriyorum sonra solu.. çok şükür sağdan süt gelmeye başladı yine
Elcineymen Gizemmyigit benimhala sütüm var emmediği göğüsümde canım ama alan yok ben de pes ettim artık vermiyorum
Elsaa Benim oglum 9 günlük ve sol gogsümü hiç emmedi, günde 1-2 kere sag gögsümü emziriyorum. Bu arada mama veriyormusunuz ?
Elcineymen Elsaa ben hiç vermedim sütüm çoktu ek gıdaya geçtik zaten 6. Ayda şimdi hala emziriyorum hemde ek gıda 9 aylık şuan
Gizemduru Benımde sol gogsum ilk zamanlar cok kotu yara olmustu cok canın yanıyordu sağa daha agırlık vere vere sağ tarafın ucu daha guzel oldu şimdi 3.5 aylıgız 1 aydan beri nerdeyse artık anlıyo bebegım ve solu emmiyor ucunu begenmıyor bende sağıyorum ama az sut gelıyo tabı 60 cc falan en fazla artık geldıgı kadarını içiriyorum bende