busrasahinn Annelerinannesi başladık ama hiç emmedi oğlum başından beri formül mama kullaniyo o yüzden mama kullanmak zorundayım maalesef
AygulSina busrasahinn ben yury disinda yasiyorum burdaki mamalar oyle degil o yuzden oyle dedim 1 numara 6 aydan baslaniyor 2 numara 10 aydan
busrasahinn FiE aslında erken değil yeni mi başladın biz 6 ay 2 günlükken başladık 2 numaraya belki o mama dokunmuştur baska marka deneyebilirsin biz similac kullanıyoruz