busrasahinn Bebeğim 5 ay 10 günlük mama+ek gıda (yeni başladık) 1 numara mı kullanmam gerekiyo 2 numara mı kullanmam gerekiyo mamayı 🤔
MilaMerve busrasahinn 1 numarq canim 6.ayi bittiginde 2 ye gec agir gelebikir ben denedim agir geldi icememiti ayi dold.icmeye basladi
Bereninannesi busrasahinn kılosuna göre değişiyo sanırım bıde mamaların ustunde yazar kaç ay aralıklı oldukları bende evolvıanın var ustunde 0-6 ay yazıyor
busrasahinn Bereninannesi EzgiDuru benim aklıma takılan su aslında şimdi biz 5 ayı bitirdik 6. Ayın içindeyiz ya 0-6 6-9 9-12 diye gidiyo mama numarası biz hangisini vericez şimdi 🤔
busrasahinn EzgiDuru o zaman 7. Aya geçince başlamış oluyorum bende öyle düşündüm önce sonra bu durum geldi aklıma karıştı herşey 🤭
busrasahinn Deletedmom115 o zaman 7. Ayın içinde başlamış oluyorum ama 2 numaraya ya ne karışık iş bu mama işi yaaa
Deletedmom115 busrasahinn Hayır şuan 5 ay 10 günlük 20 gün sonra 6 ya giriyor ve 7 den gün alıyor ama 6. Ayın içinde olacak o yüzden 20 gün sonra 2 ye geçebilirsin
FiE Aptamil 2 numaraya geçtik ama bebeğim içince bi süre sonra pütürlü kusuyor acaba ağır mı geliyor? Böyle bi şey yaşayan var mı acaba
busrasahinn Annelerinannesi başladık ama hiç emmedi oğlum başından beri formül mama kullaniyo o yüzden mama kullanmak zorundayım maalesef
AygulSina busrasahinn 6 ay dolmadan 1 numara kulanamazsiniz kaldiki 1 mi 2 mi diye soruyorsun. Dogum sonrasi olana devam et
busrasahinn AygulSina dogumdan itibaren olan mamalar zaten 1 numara oluyo canım bilmiyosun sanırım bende 6 ayı doldurmam gerekiyo mu gerekmiyor mu 2 numara için onu sormuştum şuan 6 ay 20 günlük bebeğim 6 ay 2 günlükken. Başladık 2 numara mamaya da
AygulSina busrasahinn ben yury disinda yasiyorum burdaki mamalar oyle degil o yuzden oyle dedim 1 numara 6 aydan baslaniyor 2 numara 10 aydan