Buseyrd Gokcensare Amin kuzum insallh iyi oliyim diyorum ama odasını görünce biseyini görünce çok kötü oluyorum ev bile sessiz şuan keşke olsada hiç susmasa 😞😞
Gokcensare Buseyrd ilk gün bende öyleydim tabiki entübe edildi çünkü benim kızım ama onun için savaşmak zorundaydım herşeyi göze aldım ertesi gün kahvaltı yaptım çayımı çorbamı içtim yemeklerimi yedim ben iyi oldukça hemşireler doktorlar güzel haberler getirdi çok sorguladım sordum İlaç ne verdiniz bu olurmu devlet hastanesindeydik randevuyla hemen arkadaki özel hastaneye gidip çocuk doktorlarıyla tek tek görüştüm çok şükür iyileştik çıktık ama kendini hiç bırakma Allah’ın izniyle evine döneceğiniz günü hayal et canım benim kalplerimiz bir dualarım seninle yaşadığım için biliyorum ama gönlünü ferah tut dua et bol bol
Mimarhanim Buseyrd düşer Allah’ın izniyle canım. Korkma ve dua et bol bol. Şöyle düşün, eğer şuan yanında olsaydi sen onu tedavi edemezdin, en azından işinin ehli insanların elinde, tedavi edilecek ve evine gelecek hem emin ol çok iyi bakıyorlar oralarda.
Buseyrd Mimarhanim Tez zamanda iyileşsin insallah her dakka arayıp bilgi almak istiyorum keşke yanında kalabilsem
Beti2734 Buseyrd seni o kadar ıyı anlıyorum ki dedıgım gıbı aklımda hep aynı kelıme vardı bi bebeğe bakamadın daha 3 haftada hasta ettın die ama sonra hastaneye emzırmeye gittiğimde orda nasıl baktıklarını gördüm sadece benım basıma gelmedıgını büyüyene kadar kaç kez ateşi cıkcak dedım böyle büyüdük bizde demi üzülme internetteki arastırmalara takılma ben ne zaman oraya baksam saçma sapan cıkıyo doktor yalan söylemez ıyı dınle aklına gelen her seyı yaz vakıt bulunca tek tek sor
Ahlascn Buseyrd Canım benim bebeğim doğduğunda böyle bir problem yaşadık kuveze aldılar. Yeni doğan yoğun bakımda kaldı 8.günde çıktı. Antibiyotik tedavisi verdiler geçti çok şükür. Allah yardımcın olsun bol bol dua et.
Meryem2484 Öncelikle çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. Bebeğim 3 günlükken bizim de kanda crp değerimiz yüksek çıkmıştı 6.5-7 lerdeydi doktor yeni Doğan kuveze almamız lazım dedi. genel muayene de bebeğim keyifli ve aktif gördü bu dönemlerde bazen bebekler açlık ve sarılığın etkisiyle de crp yüksekliği gördüğümüz vakalar oluyor normalde yoğun bakım kuveze alıp 1 hafta tedavi olması gerekiyor fakat bebek şuan için aktif fiziksel durumu iyi annesi yarına kadar hem emzir hemde bol bol mama ver sürekli doyur hiç aç bırakma saat başı hatta yarım saate bir emzir mama ver dedi senden ayırmayalım ama yarın değerlere yine bakıcaz eğer düşüş varsa çok iyi fakat değer aynı yada yüksek olursa yatış yapıcaz dedi. çok şükür o gece hiç uyumadım hem emzir hem mama derken sabah oldu 11 de tahlil yapıldı 1 gibi sonuçlarımız çıktı 5.5 olmuş düşüşe geçmiş 2 gün üstü üstüne tahlil tekrarlandı ama biz evde hem anne sütü gene mama hiç boş bırakmadım ve 4. Gün değerler normal çıktı. korkma bol bol dinlen ve süt sağ bebeğine götür beslensin atlatır inşaAllah 🤲
Buseyrd Gokcensare Sağol kuzum inşallah çok çabuk toparlar döner evine az önce aradım haber aldım bugün ilk gün galba ondan cok zor geçiyor ama engel olamıyorum kendime çok zormuş Allah kimseyi evladiyla sinamasin en küçük hastalıkla bile sinamasin böyle bir can yanmasını hiç bişeyle tarif edemiyorum
Canan27 Buseyrd canım korkma geçmi olsun öncelikle sadece tedavi süreci biraz zaman alır Ama iyileşir annesi inş unutursunjz bu günleri kandaki enfeksiyon crp antibiyotiklerle düşürebilirler. Görümcemin. Kızının 300 dü. O yüzden kendini üzme canım sütün azalmasın
Busrminel Buseyrd ayy ne olur üzülme bu kadar hepimizin bebekleri var rabbim bizlere bağışlasın bebeklerimizi gözümüzden sakınıyoruz onları bişey olcak diye ama birde bardağın dolu tarafından bak lütfen iyiki doktorlarımız yoğun bakımlarımız varki çözüme ulaşıyor biraz sabır çok çok zor biliyorum ama sabır sütün geri gitmesin süt sağ bol bol bebeğine çok lazım olcak sen güçlü olki senin enerjin ona geçsin tez zamanda iyileşir insallah dualarımız tüm bebekler için 🙏🏻🙏🏻
Buseyrd Busrminel 3 saatte bir süt sagicam güçlü olmam lazım biliyirum ama daha doyamadan 10 gün ayrı kalmak çok zoruma gitti rabbim rabi daha beterinden korusun sagliki olsun iyi olsun tek duam dönsün gözümden sakincam yeterki iyi olsun
yigitalpannesi Buseyrd benım doğumdan 2 gün sonra bebeğimde 45 e kadar yukaelmiştir bir haftalık bir tedavi süreci sonrasında atlatmıştı canm içini ferah tut iyi olur inşallah 🙏
Gokcensare Buseyrd aminnnnn inşallah tez zamanda kuzucuğunla evine döner bir ömür sağlıklı sıhhatli ailecek yaşarsınız canım benim dualarım sizinle 🤲🏻
OESKIDENDI Buseyrd öncelikle asla ama asla üzülme elinde değil ama üzülerek sadece bebege zarar veriyorsun stresli üzüntü sütu bebeği daha hasta eder
Senaege Buseyrd bilgim yok üste kalsın çok geçmiş olsun Rabbım sifa versin inşallah canım benim sizde güçlü olun zor ama inşallah geçecek