Buseyrd öncelikle sakin ol canım, senin şuan sütlerin bebeğin içib çok önemli panikleyip üzüntüden sütün kesilmesin. Yapabileceğin şey doktoruna ve hemşirelere güvenmek emin ol, o durumda evde olmasından daha iyi bakılıyor şuanda. Senin yapabileceklerine gelirsek, güzel uyuyup uyanıp sütlerini kaliteli hale getir uyku çok önemli, bi süt sağma cihazı ile sütlerini 3 saate bir sağ, bebeğin için hazırla, en iyi antibiyotik olcak sütler. Bebeğin sana döndüğünde yorgun olmaki güzelce bak. Bunları hem bi anne hemde bebek hemşiresi olarak söylüyorum, çok geçmiş olsun