Aynı sorunu ben de yaşıyorum -3-4 gündür ama hiç pes etmedim.
hatta çıldırdım ağladım sinirlendim uykusuz kaldım.
sonunda bugün doktora gittik ve doktor herşey normal bazen bebekler de büyüme ataklarında yada belli zamanlarda olur sabır dedi.
normalde hem emiyor hem mama alıyor günde bir defa hemde emzik kullanıyor fakat dün çok zor geçti akşam saat 20:00 de 10-15 dk emdi gece kaç defa açlıktan uyandı ama bir türlü meme mama hiç birşey almadı sadece birazcık emzik aldı dedim açlıktan birşey olmaz inşaAllah diye korktum zorla ağzına mama ve sağdığım sütlerden biraz biraz verdim sabah saat 5 Te oda zar zor emdi 5 dk sonra saat 11 de yine 5 dk sonra saat 4 Te yine 5 dk artık az önce banyo yaptı sakinledi rahatladı hem emdi hemde azcık mama aldı.
sizde sabredin ve isterseniz bi doktora götürün belki başka bir sorunu huzursuzluğu vardır.
Aynı mesajı az önce birine daha yazdım size de yazdım.
sabredin ve sık banyo yaptırın bebekler banyoda rahatlıyor sakinlik geliyor