Adamelis12 geçen günler de oğlum yürüteçle merdivenlerden düştü hala daha atlatamadım o yaşadığım tramvayı … annemlerin evimdeyim şu an Mutfakta işim vardı annem de üstünü değiştirip gelecekti evleri 3 katlı o an kapı kapanmamış kaşla göz arasında fırladı koştum ama yetişemedim , Mutfak kapısıyla merdiven dip dibe .. O an berbattı . Çığlık çığlığa kaldım hemen koşup aldım ama yetişemedim ki yavrum gözlerimin önünde başını vura vura aşağı indi … Hemen kucağıma aldım annem geldi o seslere kucağına verdim anında ambulansı aradım burnu kanıyordu , bilinci açıktı . Acilden giriş yaptık kıyafetlerini boydan boya kestiler boyunluk , tansiyon aletleri , kalbine cihazlar takıldı damar yolu açıldı . Hemen tomografiye . Çok şükür rabbime bin şükür hiçbir hasarı yoktu .. siz de isterseniz Önlem amaçlı doktora gitseniz iyi olur bi röntgen , tomografi falan çekilir . İçiniz rahatlar . Hiçbir anneye evladının acısını yaşatmasın. Geçmiş olsun sizlere de