Bugrababy evet o korku çok kötü oluyor elim ayağım kesildi resmen 1 saat oluyor işte takip ediyorum sürekli burnunun düştüğü kısmı az bir şişlik var işte üstüne düştüğü için diye düşünüyorum doktor sıkıntı olmaz dedi kusma vs yoksa yemekte yedi az önce bakalım takip ediyorum normalde inmeyi biliyor ama uyku sersemiydi bacağından tutuyordum düşerse diye tam alıcaktım birden attı kendini o çırpınışı hiç gitmiyor gözümün ününden 😞