Derin36 benim kızım doğdu, doktor kopyanı çıkarttım karnından şuan dedi. 2 ay geçti aynı babası oldu. Tıpatıp ama o kadar aynı. Şimdi 2 yaşında. 4-5 aydır aşırı derecede bana döndü. Bakışları hak ve hareketlerine kadar ben. Bazen küçüklüğümle konuşuyormuş gibi hissediyorum😁 değişebilir yani☺️