Tulinakrep annesininprensesi1 diyetisyen eşliğinde yapıyorum ben emziren annelerde diyet yapabilir süt artırıcı şeyler yiyip içerek
zezeeyyy annesininprensesi1 valla geneli çok pahalı ben de e bebekten almıştım 2 sene önce 120 liraya oda iş gördü yani o kadar pahalı şeylere gerek yok şoktan da 20 liraya toparlayıcı tayt almıştım 😁
annesininprensesi1 zezeeyyy iyiymiş😀😀 bende dün baktım 180 diyor.. bakıyorum araştırıyorum alacağım kendime bir korse yediklerime içtiklerime dikkat edeceğim kızım biraz büyüsün spora gideceğim inşallah bölgesel çalışmak lazım😫🤕🤕