Prenseslinam aliMommy bende ayakkabicida calistim satici dogru demis siz tam numara alin seneye giywrantigi yapmayin derim
EmineB10 aliMommy ayakkabının burun ucunda az bir boşluk olmalı çok değil ama tam dayanmamalı da öyle demişti bir Dr. Siz sanki çok büyük almışsınız benim 5.5 yaşındaki kızım 26 giyiyor
seydaac aliMommy tam numara alıyorum, büyük olduğunda yürüyemiyor zaten. Bir de benim kızımın ayağında içe dönüklük vardı o yüzden de hiç büyük almadık. . Ve bizim doktorumuz da büyük alınmaması gerektiğini söylemişti.