Genelede ben konu acmam bu konuyla acilanlari okurdum.birisi yazmis ki,susuzluktan bir bebek olmus 9 aylik .o an dunyam basima yikildi.cok korktum kizim iciyor az az mesele yarim cay bardagi.aslinda icmesi gereken ne kadar mesela?anne sutu aliyir gunun cogu zamanin.bidefa Mama veriyorum iste kasik mama,corba ,bide meyve