_elmaliturtam Bal91 aynen ya aslında bende biliyorum sakıncası olmadığını da anne yüreği işte aç kalmasın derdi.🤣🤣
elifle _elmaliturtam çok sağolun hepimizin sağlıkla büyüsün inşallah.cok erken daha 5,5 aydan sonra öneriliyor.ama rutin saat vb.bunlari şimdiden oturtun rahat edersiniz aylar geçtikçe
_elmaliturtam elifle onlar oturdu gibi gibi akşam uykusunu erkene almaya çalışıyorum. Gündüzde uyanık kalma süresine göre hareket ediyorum . Tesekkur ederim yinede çok sağolun
elifle _elmaliturtam ve desteğin en masumunu verin şimdilik sallamak değilde el tutmak saç okşamak karnını okşamak vb. Bırakılması daha kolay ilerde bebek zorlanmaz
elifle _elmaliturtam birden değil yavaş yavaş ins.da Türkan acar in profilinde sabitli var ,sallamayi bırakma konusu yararlanın ondan,ritmi bozarak biraktirmis
muazmrv _elmaliturtam daha çok küçük benimki de 3gun 10 gün arasında çok uyuyordu özellikle uyandırıp besliyordum 2 saati geçirme uykusundan uyandır besle , sarılık olur iki hafta oldu bizim sarılığımiz hala geçmedi
neredenbileceksinizz muazmrv 3 aylık bebek nasıl sarılık oluyor anlamadım çoktan idrarla atıldı sarılık yapan hücreler yeni doğan sarılık olur
dilara92 _elmaliturtam keşke benimki de uyusa aynı gün doğmuşlar gece 3 kere kalkar sabah 6dan sonra bazen uyur bazen uyumaz 😄 kilo alımı vs iyiyse içiniz rahat olsun keyfini cıkarın 🐣
_elmaliturtam dilara92 yaa biaralar benimkide öyleydi. Kilosu ne çok ne az aslında..sizinde duzelir umarım. Allah kolaylık versin 🤣😊
neredenbileceksinizz _elmaliturtam 3 aydan sonra uyandırma bütün gece uyuyabilir diyor doktorlar aç olsa uyanır
Alpitom neredenbileceksinizz anne sütü sarılığı var çok uzayabiliyor maalesef oğlumun da vardı 2 aya yakınken geçti
muazmrv neredenbileceksinizz şuan 14 günlük bebeğim. 3 ay yazmadım ben 3 gün ve 10 gün arasında çok uyudu sürekli uyandırdım hala devam ediyor ama doktorum 3 aya kadar sürebilir dedi sarılık
Alpitom _elmaliturtam benim doktorum gece 4 saatte bir uyanmazsa uyandır kan şekeri düşmesin dedi. 3ay 15 günlüğüz.
neredenbileceksinizz muazmrv heee çok özür dilerim yanlış anladım o uzayan sarılık tehlikeli bol beslenince idrarla atılır inşallah
_elmaliturtam muazmrv bende yanlış anladım ya diyorum kendi kendime 3aylik nasıl sarılık olabilir duye