Günaydın kizlar. Bebeğim 3gundur gece emmeye uyanmiyo dün uyyuya kalmışım bı baktım saat 7ben uyandırdım. Bu sabahta uyanır diye tahmin ettim ama yine saat7de uyandı. Normal de 7-9 saat uyandirmak gerekmediğini biliyorum ama uyandırsam mi acaba diye de düşündüm. Topllamda 8saat felan aç kalmış oluyo uykusunda ve 3ay16gunluguz . Ne yapmalıyım sizce ya