Mom070 Deletedmom_36 Anladım güzel bir şey istiyorsan Aydın Taner bu İşte iyi arabanız varsa eşin bıraksın 😂
Deletedmom_36 Mom070 tamm kuzum aydin taner yakin otobusle 20 dkika evimin onunden geciyor otobus ☺️Ama soyle Aydin tanerde erkek calisan varmis☺️Ben tesetturluyum olmaz
Mommy_Tugsa Deletedmom_36 eski cuma pazarının ortalarinda kime sorsanız gösterirler zaten 😊 gül kuaför merkez hastanesinin karsisinda akay fotografcilik var onun üstünde pasajin icinde
Deletedmom_36 Mommy_Tugsa ah evet akay fotografcilik biliyordum gordum onuda sanki sultanin o siralarda sanirim o zaman degilmi☺️Peki aydin tanerde erkek elemanda oluyormu ben tesetturluyim cunku
Deletedmom_36 Mommy_Tugsa Aydin taneri sanki boyle onunden gecerken gordum isim aklimda ama nerde gordum bilmiyordum☺️ Fatih devlet hastanesinin hemen karsisinda demek cok gidip geliyoruz oraya hemen orda reyhan kebap var sanirim ust katinda dairemiz var kirada☺️
Mommy_Tugsa Deletedmom_36 aa öyle mii o da reyhan kebapın karsisinda caprazda kaliyo gormussunuzdur 😌
Deletedmom_36 Mommy_Tugsa yokkiz o vanli😅bekarken burda yasiyormus bende evlenince buraya geldim sen nerde oturuyorsun tam☺️
Mommy_Tugsa Deletedmom_36 evet o sırada sultanın 😊 var sanırım erkek ama ipek ve başakta da var 😔 gül kuaförde yoktu ama
Mom070 Deletedmom_36 Çpkta kötü değil ama dalgası açıldı falan filan evde bir daha maşa yaptım üstünden 😂
Deletedmom_36 Mommy_Tugsa hadi ya o zaman gül kuafore bir bakayim fiyat sorayim bu hafta cunku erkek olmamali🙈
Deletedmom_36 Mommy_Tugsa ya ne guzel e bir gun carsida gorusebiliriz☺️☺️Kahve ismarlarimm lutfedersen😏
Deletedmom_36 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi hangi han canim bu arada sana ozelden yazmistim gecen gunlerde bildirim gelmiyor bazen bana sanada gelmedi sanirim☺️☺️
Mommy_Tugsa AyPerisiVeGokPrensininAnnesi benim arkadasim orda nişan başını yaptirmisti cok kötü yaptılar aynı ölünün cenesini bagliyolarya bezle , öyle yaptılar şalını fotorafini bulabilsem atcaktim 😂 tesettür yapmalari cok kötü ama saç konusunda iyiler sanırım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mommy_Tugsa Tesettür de kötü olabilirler ama saç da iyiler ya 😂 ben çarşıya geldikče yaptırırım. Fatih caddesindede var bir tane ismini bilmiyorum ama 🙈