Biscolataerkegim Portakal New trend hair yazıyordu galiba. Bugün gidemezsende yarına gitmeye bak derim. Çünkü cumadan sonra fiyatlari eski haline dönecekmiş aklında olsun
Hygge Kbrmrc 😬 aslında bakım da yapabilirsiniz kendiniz. Güzel gözükmesi için illa boya falan gerekmiyor bence. Sağlıklı görünen doğal saç bence en iyisi. Benim düşüncem tabi siz bilirsiniz yine de ☺️
Biscolataerkegim Portakal Bir konuşun isterseniz orayla çocuktan dolayı gidemeyeceginizi söylerseniz yardımcı olurlar
boncukkizimin_annesi Kbrmrc gayet normal ama Brezilya fönüne çok istemiş İstanbul’da yaşıyorum Ombreye 800 , Brezilya fönüne 150 veriyorum. toprak şekeri bilirseniz bi defasında ona 1.400 e ombre yaptırdım
Biscolataerkegim Portakal Maalesef canım ben kendim çekemedim yarın keratin bakımına gidecem o zaman saçımı çekecekler çünkü geç saatte bitti saçım akşam da ışıktan dolayı renk güzel çıkmaz dediler 😀
Babys1 Kbrmrc İstanbulda 3 sene önce saçıma ombre için 650 falan tutar demişti 😳 saçım uzun ve hiç boya görmedi. Öyle çoook bilindik bir yer de değildi yani. Normal bir kalitede kuaför 🥲
esila_araass 2018 de türkiyede yaptirmistim ombre kesim ve 2-3 sonraki cila icinde 300 tl tutmustu - benim icin bedavaydi cünkü yurt disinda o paraya kuru kesim yapiolar 🤪
Furug Kbrmrc Ankara’dayim aynen bu sekilde.ombreler 350ydi gecen sene yaptirmistim.saca da bagli uzunugu islemi
Biscolataerkegim Portakal Önden işine yararsa atayım kendi cektigimden 😂 Eşim evde yok olsaydı ona çektirip atardım
Portakal Biscolataerkegim ya yüzünü göstermek istemezsin diye dedim 😃 nerden atarsan fark etmez bama 😃