Portakal Canım merhaba sana denk geldiğim iyi oldu kuaföre gittim sonunda 😂 Bende dahil saçlarımı herkes çok beğendi 😍 Kulağımın orda çıkan beyazlarımi kapatmaya, ombreye ve kesime yani toplam 3 işleme 200₺ ödedim. Kadınlar gününe özel indirimle 🥰 Gitmediysen eğer kuaföre kesinlikle sana öneriyorum