benbirogretmenanne ben sevmedim 4 numara kullanıyoruz bebeğim 5 aylıkken almıştık küçük geldi bedeni ve mantar yaptı poposunu ıslak bıraktı büyük ihtimal emmedi. O yüzden sevmedim prima premium kullanıyordum ama baby turcoyu denemek istedim yanıldım şuan Molfix deniyorum çok begendim