benbirogretmenanne Merhaba sevgili anneler. Acaba Baby Turco Doğadan bezini kullanlar var mı özellikle bebeği yürüyen annelerimiz memnunlar mı ?
birfincantuzruhu benbirogretmenanne bebeğim yürümüyor ama ben kullanıyorum 3 buçuk aylık oğlum çokta memnunum
asocialmom benbirogretmenanne çok berbat hiç önermem 3 saatlik çişi taşırıyor kaka desen az sıvı olsun hemen taşar gece kullanamazsın hiç bulaşma
PembePelikan benbirogretmenanne ben doğadan olanı kullanıyorum çok memnun kaldım. Oğlum 17 aylık ama kırmızı paketli olanı önermiyorum
55eren55 benbirogretmenanne canım bende kullanıyorum ama gece sızdırıyor büyük abdesti de yanlardan taşırıyor canbebe yi mumla arar oldum
asocialmom birfincantuzruhu küçük bebeklerde sorun olmayabilir az yaptıkları için arkadaş yürüyen bebekler için sormuş asla önermem
benbirogretmenanne birfincantuzruhu hmm ne güzel memnun olmanıza sevindim teşekkür ederim cavp için ☺
birfincantuzruhu asocialmom özellikle olarak belirtmiş yürüyenleri yani yurumeyenlerde fikir beyan edebilir. Ben memnuniyetimi belirttim. Cevabınızı soran kişiye verirseniz sevinirim.
Mom070 benbirogretmenanne 2.5 yaşındaki oğluma kullanıyorum gayet güzel diğer bezlere göre emiciliği daha yüksek geldi bu bez.
asocialmom birfincantuzruhu ne kadar agrasif bi insansınız bu platformda kimseyle muhattap olmayacaksanız hiçbi yorumda bulunmayın hanımefendi
birfincantuzruhu asocialmom gayet sakin olan beni yorumunuzla geriyorsunuz sonrada ne kadar agresifsiniz ben herkesle gayet iyi yorumlasiyorum bence sorun sizde. sizene kardeşim ben yorumu post sahibine yapmışım size ne oluyor teee Allahım yaa hadi hadi iyi gunler sizeeeee
Birdenizhikayesi Benim bebeğim yürümüyo daha ama pişik yaptı bizde malesef memnun kalmadım ama her bebekte aynı değil tabi
Smrenes 25 aylık çok memnunum.. Uzun zamandır kullanıyorum ıslak mendiller de güzel.. Eğer kokusundan rahatsız olmam dersen önlemi de tavsiye ederim..
SelimeliS benbirogretmenanne kullandim ben oglum yürüyor gündüzleri sorun yok pişik falanda yapmadi ama gece sizdiriyor malesef biraktim o yüzden