Cihangir20 ben 5 ay kullandım kabız yaptı değiştirdim 6. Ayı bebelac gold verdim 6. Ayı bitince normal bebelac serisine başladım gayet memnunum bebekten beneğe fark var bende aptamil iyi diye almıştım , ya büyük insanda bile öyle bana iyi gelen bisey bi başkasına gelmeyebiliyo yada bi başkasına iyi gelen bana iyi gelmeyebiliyo