Halehazalatila ben 1 ay çektim kabızdan canım doktora gittik geldik sürekli bebeğim için fitil verdi kremler verdi fitili bikac gun kullandık sadece kremlere 2 ay filan devam ettim popoda ıkınmaktan catlaklar oluşmuş çok korkuyodu yapamıyodu ıkınmaktan popoya tıkanmış yapamıyodu doktor lagma filan yaptı temizledi 1 ay sürdü gecmesi , simdi hergun meyve püresi mutlaka yapıp yediriyorum kuru kayısı ve kuru üzümü sabahtan bi tabağa koyup ıslatıyorum öğlene kadar suda iyice şişiyo cıkan suyuda püre yaparken hepsiyle birlikte içine katıyorum baya işe yarıyor armut , erik , kuru kayısı , kuru üzüm , elma dan yapıyorum