bebekzeynep her çocuk gece beslenmesine ihtiyaç duymaz aslında hepsi alışkanlıktan uyanıyor ben 1. Aydan sonra gece uyandırmadim oda hiç uyanmadı doktorumuz uyanmamasi daha iyi gece zaten sindirim sistemi çok yavaş acikmiyordur büyüme hormonları gece salgılanıyor dedi bu şekilde