Merhaba kızlar… Kızım 10 ay 11 günlük. Doğdu doğalı uyku sıkıntısı vardı ama sağolsun haftada filan 1 gün bi güzel uyur beni dinlendrrdi ama son 10 gündür çok değişik bir bebek oldu gündüzleri sakindi smdi onu da bozdu istediği olmayınca nasıl ağlıyor bunu yeni öğrendi.. bunu gecede yapıyor doktoru gece beslenmesini kes demişti 20 gündür filan çabalıyorum çok bi ilerleme olmadı gece her uyandığında meme vermeyim diyorum ortalığı ayağa kaldryr ama bunu yaparken uyanık değil gözler kapalı yapyr uyumak istiyor yani geri. Şimdiii bu gece beslenmesini kesmkte su haricinde başka nasıl bir yol izleyeblirim bide bu gece sık uyanmaları nasıl azaltacağm?