kaymakliekmekkadayifi Hayir hayir panik yapmayın. Bol bol hapsursa keske. Yatmadan önce çektim. Az once yine hiriltisi vardi. Gecti. Bu konuda biraz hassasim hastanede yattığı için. Bebeğiniz kac aylik bu arada. Mesela ben normal pijamayla yatieiyordum ama asla giyinmeye bile tahammülü yoktu ki üzerini örtturmuyirdu. E gece üşüyünce iyice tikaniyirdu. Sonra uyku tulumuna geçtim. Üstünü açsa bile her şeyi kapalı oluyor. Ve viks in baby balm i var. Yatmadan önce altını alirken ayaklarının altına ve göğsüne ondan sürüyorum biraz mesajla iyi geliyor.