kaymakliekmekkadayifi Benim bebeğim doğduğundan beri tikanik. Günde 5 kez yaptığım da oluyor. Serum fizyolojigi bazen damlatiyorum hapsirip atsın diye. Cok tikaniksa sabah ya da beslemelerden ve uyumadan önce sıkıyorum ters çeviriyorum fazlası attıktan sonra aspratorle çekiyorum. Sonra hafif hirilti oluyor ama hapşırmak ya da kendisi hafif boğazını temizleyerek atiyor. Biz bu yüzden 1 ay kuvozde yattık. Ciğerlerinde balgamla dogmustu. 2 ay hiriltisi oldu.