Elanurk12 ahh çok üzüldüm şuan ben postu açalı yaklaşık 5 ay oldu bir kısmını kanser hastası birine bağışladım bir kısmını zamanı geçtiği için atmak zorunda kaldım malesef yardımcı olmayı çok isterdim ama sütünüzü sağmayı deneyin bir makine kiralayıp doğum yapabilen tüm kadınların aslında sütü vardır ben sağarak arttırdım