Mayisannesi34 karsiyakalianne yani bende anlamadım Rabbim bebeğinin rızkını fazla fazla vermiş şükür edip ihtiyacı olan bir bebeğin karnını doyurabilecekken ücret istemek çok kötü bir düşünceydi.
karsiyakalianne Mayisannesi34 valla keske dolum taşım sütlerim olsaydi da ben de post sahibi anne gibi başka bebislere yardim edebilseydim… kimi annenin de olamıyor iste benim gibi…
patilianne Ayseecm yok neden yanlış anlayayım bilgisi olan biri yanıtlasın yada erkek bebeğe giderse sıkıntı olmaz heralde
Mayisannesi34 patilianne canım süt verdiğin çocuk senin süt oğlun oluyor. Kendi çocuğun gibi oluyor yani. O çocuğun senin çocuklarından hiç birine nikahı düşmez.
Gokce_mom patilianne hayrın kime dokunursa çok büyük iyilik yapıyorsun canım inşallah minik bi Bebiş faydalanır
patilianne Nescafe evet o postu görünce aklıma geldi benimde hemen açayım dedim o fırsatçılara gerek kalmasın
patilianne Mayisannesi34 ne mutlu bana o zaman 😊 o kolay canım takibi yapılır yeter ki bir bebeğe yarasın
karsiyakalianne patilianne demekki ihtiyacı vardi o posta yazdı, sonrasında siz yardim etmek istediniz. İnsallah sizden alabilir. Allah razı olsun gercekten…
Mayisannesi34 karsiyakalianne üzülme canım benim. Anneliğinden ne kaybettin ki böyle olduğu için? Çocuğun için senden daha iyi bir anne yoktur, buna emin olabilirsin 🌺🌺🌺
patilianne karsiyakalianne burda da gördük annelik süt ile olmuyor canınızı sıkmayın Sütünü satan annenin postunu okudum az önce inanamadım sonra aklıma geldi bu postu açmak ihtiyacı olan var demek ki dedim bir anne olarak para istemeyi düşünmesi çok çirkin Sütünün başka bebeklere de şifa olduğunu bilmek her şeyden değerli
karsiyakalianne Nescafe ya tahminim olaya direkt ticari bakmış zaten, bu cok üzücü. Gönülden vermedikten sonra o sutun de bir katkısı olmaz bence ama ne diyeyim…
Mayisannesi34 karsiyakalianne rica ederim canım söylediklerimin hepsi doğru buna emin olabilirsin. ❤️❣️🥰
karsiyakalianne patilianne haklısınız ama insan uzuluyor iste elinde değil. Bunu kabullenmem çok uzun zaman aldı, belki de bu yüzden postunuzu görünce çok çok mutlu oldum. Harika bir düşünce bir bebeğe süt annesi olmak, ayağınıza tas bile değmesin..