Dilhunizade Mutluluk benmde ilk doğumum dıştan 3 estetik dikisim olmasına rağmen dikişlerim.iyilestikten sonra bende de o kadarcık bir et parçası belirdi 11 ay oluyor hala aynı korkudan doktora gidip gösteremedim de idrarda yanma olmuyor ama özür dileyerek soyluyorum birliktelik esnasında ağrım oluyor ben o et parçasına bağlıyorum. Bayagi danıştım cevremde sizde de oldu mu bu durum diye ama herkes garipsedi bende korktum şimdi rast gelince tek değilmişim dedm acikcasi
Dilhunizade Mutluluk bnm de tam da dediginiz alanda meydana geldi ve birliktelikte ağrıya sebep oluyor bende
Mutluluk Rumeysa-Y benim ki gibi bir parça mıydı tam olarak neredeydi peki Çok sevindim bı işlem yapmadan geçmesine 🌼
Rumeysa-Y Mutluluk evet hatta sallanıyordu diye bilirim hiç hoş bı göründü değildi.. zamanla o et parçası kayboldu ama geçene kadar sürtündüğü için çok sızlama oldu. Dikiş atılan bölgedeydi et parçası
Hacerbalci Mutluluk gitmedim doktora. herhalde böyle olması normaldir artık böyle kalcak diye düşünüyordum ama bilemiyorum gitsem mi.. 7 ay oldu ben doğum yapalı da
Baby01 Tabiki eksik hissetmeyin ama cok gencsiniz 1 yil uzun bir sure hamilelikte iliski yasak degil ama sizin ozel bir durumunuz vardi sanırım.Bence caresine bakip daha fazla uzatmayin cunku bazi seyler esler arasinda koparsa tekrar duzelemeyebilir 🌸
Mutluluk Baby01 evet sadece ondan korkuyorum yoksa eşimden yana bir sıkıntım yok Allah ondan razı olsun
ikiKudurukAnnesi Mutluluk bende de oldu 2 tane vardı ve kan geliyordu ara ara doktora gittim megersem benim gördüğüm iki taneymiş içeride de varmış doktor kesti onları daha da tekrarlamadi şükür
Sena00 Mutluluk dünyada en zor olan şeyi doğum yapmışsınız hemde iki kez korkmayın muaneden bazen başıma bişey geldiği zaman kendi kendime söylüyorum sen doğum yapmış kadınsın okadar da zor geçmesine rağmen o yüzden korkmuyorum artık doktorlardan 😂 bence görünün insllah ciddi bişey değildir 🤲
Mutluluk Sena00 hastane dışında her şeye öyle göğüs gererek üstesinden kalkmaya calisiyoruk ama konu kadın doğum ve hastalıklar bölümü olunca süt dökmüş 🐈 🤦🏻♀️
Sena00 Mutluluk çok haklısınız gerçekten benimde dört senem doktorlarda hastanelerde geçti o yüzden çok iyi bilirim bende 4 buçuk ay önce doğum yaptım aynı sorun bendede var bı parca var ve ben doğumdan sonra artık hiç muaneye bile gitmedim sırf dikişlerim ağrır diye onun dışında alışmıştım artik
Mutluluk Sena00 ilk dogumumda gittim jinekolojiye ama bunda gitmedim bende ne yalan söyleyeyim İlkinde tam 1 saat 45 dakika dikişim sürdü acısını nasıl tarif edeyim 😒 Kadın olmak çok zor
Sena00 Mutluluk evet öyle gerçekten benimde çok aciliydi çok fazla dikişim.oldu ve hastaneden çıkacağım gün bebeğimde enfeksiyon çıktı apar topar ambulansa başka hasteneye kaldırdılar bir hafta boyunca küvezde kaldı ve ben hep yanındaydım hiç dinlenemedim dikişlerim enfeksiyon kaptı yani kabus gibiydi benim için 😐
Mutluluk Sena00 çok geçmiş olsun hastane işleri çok zor benim de oğlum 50 günlükken yattık hastane de 10 gün kaldık çok zor günlerdi dikişlerm tam iyileşmedi ilk çocuğun hicbisey bilmiyosun her şeyden korkuysun