Çok geçmiş olsun umarım cesaretinizi toplayıp doktora gidersiniz. Ama sadece sağlığınız için. Lütfen kendinizi eksik falan hissetmeyin. Yakınlaşma işleri sizin göreviniz değil, iki taraf için de hoş bir aktivite olarak kalsın aklınızda. Eşiniz de anlayışlıymış zaten. Canınızı sıkmayın.