cekoslavakporseleni Ruzgarcan aslında çıkıklığın derecesine bağlı, hafifse anlamanız pek mümkün değil. Ama ileri seviye ise boğumlarından ve bacağını yana tam açamamasından anlarsınız.
Maya1 -Cansu- geçmiş olsun. Bizim de tıp 2 c. Ki bizim 3,5 aylık oldug u halde umut varken sizinki hayli hayli iyileşir:)