-Cansu- evet ne kadar erken o kadar çabuk iyileşme, inan bana bizden daha iyi olup da 3.ayından sonra tedaviye başladığı için bandajın kar etmediği ameliyat olmak zorunda kalanları çok gördüm. Bebeğiniz çok küçük tez zamanda toparlar merak etmeyin. Bandaj gibi bir aparat vereceklerdir hiç üzülmeyin korkmayın, doktorun dediklerine harfiyen uyun. Benim ameliyatsız iyileşmez denen tam çıkık sol kalçası bile 2.haftasında yerine oturdu. Uyurken bile devamlı bacaklarını düzeltiyorum oğlumun. Siz doktora gidene kadar çok dikkat edin. Bacakları birleşmesin, kurbağa pozisyonunda olacak. Sırt üstü yatırın ki yerçekimi ile bacaklar yana tam açılsın. Çift bez ve araya kalın havlu koyarak bitişmesini önleyebilirsiniz. Kesinlikle dar giydirmeyin bacakları sıkışmasın yana doğru tam açılsın.