Endlesss Merhaba kızlar benim normalde de çok fazla akıntım olur ve regl olmasam bile hergun mutlaka günlük ped de olsa takarım takmadığım zaman iç çamaşırım aşırı ıslak oluyor rahatsız oluyorum sizler de böyle misiniz
Ruveydaa98 Endlesss maalesef evet günlük ped zararlı diye biliyorum ve peçete koyuyorum ben her tuvalete girdiğimde değiştiriyorum
Lilav21 Endlesss benimde vardı akıntım doktorum kesinlikle günlük ped önermemişti mantar yapma riski yüksek diye , evde olduğumda sürekli iç çamaşırı değiştirirdim inanın günde 10 tane değiştirdiğim günler oluyordu dışarı çıkınca peçete kullanıyordum
Japonprenses Malesef hayatımın bi parçası resmen günde 2-3 kere değişirim hatta cok akintim olur gebeligimden önce de böyleydi simdi de böyle
Endlesss Lilav21 bende bekarken çok peçete koyardım ama evlenince peçete ıslanıyor yirtiliyor filan günlük pede geçtim ama asla çıkaramıyorum
sarpinko bende akintim olmasada rahat edemiyorum surekli kullanirim sk sk degistrrim artik takinti gbi oldu
sarpinko Endlesss idrar yolu enfeksiyonunu falan tetikliyomus.zaten benim hicte gecmez enfeksiyonum ama napim baska turlu olmuyor
ZeynepinAnnesiiiii Vende hunde sürekli degistiririm yoksa pedsiz rahat edemem. Ben şok marketin soffy olan pembe pedini kullanıyorum hem uygun hem yumuşak
Mu-Mi Endlesss bende de oluyo spral var mı sizde benim ondan kaynaklı iyice arttı bende günlük çamaşır degistiriyorum
Ersa Endlesss günlük ped ile ayrılmaz ikiliyiz bir sürü denedim ama en iyi molped benim için.enfoksiyon geçiyor ama akıntı geçmek bilmiyor.açık renk pantolon giymeye korkar oldum ıslaklıktan dolayı şaşırıyorum saatlerce açık renk pantalonla gezen insanlara 🙉