Aybars2020 4. Ay ataginda birakmistim ben. Ama yakin arkadaslarim 6. Ay sonuna kadar kundakladilar. Burdaki kıstas bebeğin nasıl rahat ettigi ve dönüp dönmediği. Eĝer dönmeye basladiysa tehlikeli. Ama eĝer henüz o kadar hareketlenmediyse yapabilirsiniz bir süre daha. Ince ve büyük müslinler oluyor denedinizmi hic ? E bebekde de ben gormustum hazir kundak, bakabilirsiniz.