GoGirl Drkmmy agir atlatma entube ölumle sonuclanma Allah korusun asi olup su an bu durumu yasayan olmamis istatistiklerde insallah iyilesir bi an once.
gezentianne Minies Olunuyor emzirirken ben cok doktora sordum hepsi de önerdi hatta sütten bbeğe de geçtiği için onu da korur şanslısın dediler
Minies Bugün aşı olcam kızlar dua edin kovit 19 bizim müdür hemşire ilk 2 gün emzirme sonra devam edersin dedi
Dezemet Minies merhaba, hangi asiyi oldunuz acaba.bir sikinti yasadiniz mi. Emzirmeye devam ettiniz mi asi sonraki ilk gunlerde ☺️
Kbragzl Minies ben 2 doz asimi da oldum. Eve geldm ve bebegimi emzirmeye devam ettm. Çok şükür hiçbir sıkıntı olmadi. Yani en azından emerek bndeki antikorlar dan alir diye düşündüm.😂
bustek hhanim 2 doz sınovac üstüne de bir doz biontech oldum 😂 biontech de kol ağrısı dışında bir şikayetim olmadı. Oğlumu da emzirdim bir sıkıntı yaşamadık
Kbragzl hhanim sinovac oldm sadece kol agrisi olmustu. Simdi 3. Yu olcam bunu biontec olacağım ama emzirmeden yana bunda bi sıkıntı olur mu bilmiyorum
Duyguum hhanim evet ilk 2 doz sinovac bir sıkıntı yaşamadım 3. Doz biontech oldum onda da bir problem yaşamadım
Mevakemaleyna Minies oldum hemen emzirdim sütümü atmadım sahip 3.5 yasindaki ogluma bile verdim antikorlar geçsin diye