Minies emziriyorum aşı oldum iki dozu da bir sıkıntı yaşamadım oğlum da yaşamadı. Çok sordurdum araştırdım evet ne yazık ki çalışma yok bu konuda ama bir yurt dışında arkadaşım aşı olduktan sonra sütünde antikor testine baktırmış ve sütünde antikor varmış onu duyunca gönlüm daha rahat aşı oldum